Producenci
Nowości
Shiny Garage Polish Pro 250ml
Shiny Garage Polish Pro 250ml
39,90 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia zwrotu/reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Zwrot towaru

Jako klient naszego sklepu masz 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

FizjoLife Tomasz Surma
Partyzantów 29a
26-300 Opoczno

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

2. Formularz reklamacji:

Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat:
„FIZJOLIFE” TOMASZ SURMA
ul. Partyzantów 29a, 26-300 Opoczno
diamondcar.com.pl
diamondcarpks@gmail.com

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.

3.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FizjoLife Tomasz Surma
Partyzantów 29a
26-300 Opoczno

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl